пʼятницю, травня 30, 2014

Владимир Парасюк-Стосовно Майдана

Шановні журналісти, якщо Вас цікавить моя позиція стосовно тієї чи іншої події, прошу передавати мої висловлювання цілісно, а не виривати з контексту окремі речення. Це я стосовно коментаря про Майдан, який поширили численні інформагенства.
Так, моя позиція така, що Майдан повинен розійтись, АЛЕ в тому випадку, якщо він не змінить формату свого існування. Майдан в такому вигляді, яким він є зараз, не хочу нікого образити, але не впливає нінащо. Просто собі жити в центрі Києва - це не є контроль влади. От якби Майдан організовував акції протестів під ВР, контролював, які закони приймає Верховна Рада, кого призначають на посади і як відбуваються голосування, тоді я перший виступаю за те, що Майдан повинен залишатись на Хрещатку. Можу поділитись ідеєю: у вівторок голосуватимуть зняття недоторканості з Царьова. Хлопці, думаю, у Вашій змозі вплинути на те, щоб було 226 голосів "за".
Стосовно того, що я закликаю майданівців їхати на схід захищати Україну. Так, я закликаю, але лише сильних чоловіків Майдану, які самі заявляли про те, що "дайте нам зброю, ми будемо воювати". Якщо справді хочете воювати, то тут є "чудова" нагода, а ходити в бронижелетах по Майдані нема сенсу. Якщо Ви в Києві чекаєте путінсько-кадирівських бойовиків, то можете бути певні, що вони дійдуть до столиці лише після того, як ми тут всі до одого поляжемо.
Стосовно самого Майдану Незалежності. Це місце стало для українців святим. Я КАТЕГОРИЧНО проти того, щоб тут їздили автомобілі. Шановні політики, наші побратими полягли, а ви комфортно сидите у владних кабінетах. Причому друге стало наслідком першого. Думаю, Ви б могли віддячити хоча б тим, щоб по їхній крові не топтались колеса авто.
Майдан має бути місцем, куди батьки приводитимуть дітей і казатимуть їм: "Тут виборювалась воля, тут відродилась українська нація". Також я проти того, щоб були розібрані барикади на Інститутській. Особисто в мене не підніметься рука розібрати бодай один камінь, адже це символ нашої бортьби, на кожному шматку бруківки кров Небесної сотні. Звісно, потрібно прибрати сміття і навести лад.
Стосовно людей на Майдані. Звісно, є різні, адже за периметр можуть заходити всі, хто захоче. Але хто б там що не казав, на Майдані залишилось ще багато хороших людей.
Дорогі Майданівці, знаю, що для багатьох з Вас залишити Майдан - це як віддати останню барикаду. Однак, ми ніколи не підемо з Майдану, адже він став нашою ідеологією. Майдан в наших серцях. Майдан нас змінив. Він навчив нас бути сильними і любити свою землю ще більше. Ми там воювали і стояли пліч-о-пліч за свою Батьківщину, за зміну системи, за краще майбутнє для наших дітей. Звісно, ми чекали інших результатів і вимоги Майдану ще не виконані. Однак, ми вже ніколи не будемо такими, як раніше і це стосується також політиків. Вони усвідомлюють, що Майдан за ними стежить і не дай Боже, хтось із них піде не тією дорогою - Майдан вже на наступний день стоятиме на Хрещатику з новою силою.
І ще раз, дорогі журналісти, ви забули написати, що я казав, що буде Майдан-3, якщо Порошенко не слухатиме голосу українського народу, не оправдає довіри 54,7% виборців і не завоює її в решти 45,3%.