четвер, серпня 07, 2014

ОДИН НАРДЕП С 450-ТИ,НЕ СЧИТАЯ ОДНОГО ПИАРЩИКА....

Нардеп з Черкащини  автоматом у складі батальйону Нацгвардії  

Під час своєї чергової поїздки в зону бойових дій народний депутат від Черкащини Валентин Ничипоренко прийняв рішення залишитися у складі одного з батальйонів Нацгвардії, інформує сайт Жашківія.
«Я не міг вчинити інакше, – говорить Валентин Ничипоренко. – Одна справа приїхати в батальйон на кілька годин, передати спецзасоби та продукти, і зовсім інша – стати в один ряд з хлопцями, які сьогодні воюють за нашу землю. Тому я звернувся до командира батальйону, який розташовувався поблизу Краматорська, з проханням дозволити мені залишитися. Звісно, довелося узгоджувати це питання з вищим командуванням, але мені пішли назустріч. Я отримав автомат, запасні набої, обмундирування, і мене відвели у розташування особового складу – так я і став рядовим Ничипоренком. Ніяких пільг – харчувався зі спільного солдатського казана, спав у солдатській палатці, разом з усіма піднімався по тривозі, виконував поставлені задачі. Зустрів багато черкащан, молодих хлопців, які виконують свій військовий обов’язок перед народом України»
Продолжение