пʼятницю, листопада 14, 2014

ВОТ ТАК РОСТОВЧАНЕ! ЭТО РЕЗУЛЬТАТ ВАШЕГО РАДУШНОГО ПРИЙОМА СБЕЖАВШЕГО ОТ НАС ЯНУКОВИЧА,СПЕЦИАЛИСТА В МОЛОДОСТИ ПО ШАПКАМ.

У Ростові збільшилася кількість крадіжок головних уборів

З початку «української кризи» в Ростовській області РФ різко погіршилася криміногенна ситуація. Особливо почастішали дрібні крадіжки і окремі випадки хуліганства, повідомляє газета «Ростов-тато» з посиланням на місцеві правоохоронні органи і численні скарги місцевих мешканців.
З журналістами поспілкувався Іван Нержавейкін, у якого з березня цього року вкрали вже п’ять шапок.
«Я впевнений, що це одна і та ж людина! – в розпачі заявив журналістам Іван. –Він у мене вже п’ять шапок вкрав – весною й осінню дві теплих, влітку одну кепку, одну панамку і одну шапку, яку я зробив з газети, коли паркан фарбував. А нещодавно цей «шльопер» у мене вирвав одягнений на голову капюшон. Доводиться ходити без шапки у мороз. Я навіть постригся наголо про всяк випадок.»
Свідчення інших потерпілих та свідків вказують на те, що дійсно у всіх випадках діяла одна й та ж людина. Прикмети злочинця майже у всіх сходяться – високий зріст, широкі плечі, спортивні штани і туфлі зі шкіри якоїсь птиці. Поверх майки влітку на злочинцеві був одягнений дорогий піджак, а взимку поверх піджака був накинутий ще халат.
Цікаву прикмету помітила потерпіла Надія Остання, яку злочинець намагався згвалтувати, але у нього щось не вийшло і він зі сльозами на очах втік, кинувши потенційну жертву лежати на землі без шапки.
«Мене вразили накачані ікри цього бандита, – повідомила журналістам Надія. –На штанях у нього ззаду були дірки, тому коли я лежала на землі, то встигла розгледіти його ікри. Вони були як у легкоатлета, або ж просто у людини, яка довгий час бігала по сходах або пеньках.»
В ростовській поліції відмовились коментувати хід розслідування, але в особистих зустрічах слідчі натякнули, що злочинець володіє або суперздібностями, або зв’язками.