понеділок, лютого 09, 2015

Юрій Бутусов висловився з приводу арешту скандального блогера, журналіста Руслана Коцаби.

Выдержка из статьи головного редактора видання “Цензор.НЕТ” Юрія Бутусова по поводу ареста блогера.журналиста Руслана Коцюбы...
 "Так, я розумію, що у нас свобода слова. Так, я сам критикую Порошенка і Муженка як
малокомпетентних військових лідерів, і я буду робити все, щоб вони, як винуватці поразок у Іловайську, секторі “Д”, Донецькому аеропорту, і втечі Гіркина зі Слов’янська постали перед судом і їх діям була дана правова оцінка. Я знаю, наскільки дратує моя критика керівництво України. І в СБУ, і в ГПУ, і в МВС у нас на жаль – дуже багато корупціонерів і нездар. І незаконне прослуховування моїх телефонів знову повернулося. Але Порошенко для мене не “київська влада”, а Президент України, і я його критикую, але поважаю як главу держави, і не ставлю під сумнів необхідність дотримання законів і указів. Тому що ворог для мене Путін, і я не буду підігравати ворогові в той час, коли ворог вбиває моїх друзів, товаришів і знайомих, моїх співгромадян. Для журналістів ризики є завжди, і щодо себе я такі ризики теж не виключаю. Але крім професійних ризиків всі ми насамперед громадяни України. І наш обов’язок її захищати.
І ті, хто заперечує Україну як державу і працює на Кремль повинні бути поза законом. Бо йде війна – і інформаційний фронт так само важливий як і фронт на Донбасі. Слова теж вбивають. Інформаційна кампанія дозволяє Кремлю вербувати нових найманців і посилати на Донбас, дозволяє блокувати поставки зброї в Україну в Євросоюзі та США. І через це наші найкращі патріоти гинуть на фронті. І відповідальність за це лежить і на тих, хто підігрує Кремлю, і розповідає про відсутність російських військ"
Полную статью Юрия Бутусова см. на-источнике


P.S.Готов подписаться под каждым словом сказанное в данном тексте Юрием Бутусовым..Думаю что это сделали бы многие мои соотечественники и читатели блога.(автор блога)