пʼятницю, червня 12, 2015

Комбат Кузьміних розповів, на чому тримається армія бойовиків

Після звільнення з полону підполковник Олег Кузьміних відмовлявся від будь-якого спілкування з журналістами. Виняток зробив для «Народної армії». Інтерв’ю з легендарним волинянином Олегом Кузьміних, командиром «кіборгів», опубліковане на сторінці «Народної армії» у Фейсбуці.

Як пише автор повідомлення, у порівнянні зі світлинами піврічної давнини Олег схуд удвічі. Зі слів самого комбата - скинув 15 кілограмів.

Зараз Олег служить на посаді заступника з озброєння начальника навчального центру ВДВ.

— Я говорив з твоїми бійцями в батальйоні. Таке враження, наче ти в бою — універсальна латка. Поранених витягати — ти. З розвідниками в пекло лізеш - ти. Не довіряєш людям?


— Це не питання довіри. На момент мого призначення командиром батальйону підрозділу як бойової одиниці просто не існувало. На всі 100 відсотків батальйон становили мобілізовані, якісно збити їх в єдиний кулак просто бракувало часу. Але мені пощастило. Навколо мене і мого заступника швидко сформувалося міцне ядро свідомих патріотів, бо ж більшість особового складу — добровольці. Брак професійної підготовки компенсувався рішучістю. А в умовах, коли багато хто з офіцерів мав доволі приблизне уявлення про бойовий статут, не знав до пуття техніку і озброєння, це було важливо.
Подробности-