пʼятницю, липня 17, 2015

"Ніхто з інвесторів не каже, що боїться війни. Всі бояться бюрократії і корупції"


Якщо в українських політиків запитати про економічну стратегію, вони скажуть – приватизація, деолігархізація. Але це не стратегія, а мета, – каже Саша Боровик, радник губернатора Одещини Михаїла Саакашвілі
Після звільнення з уряду ваше бажання далі працювати на Україну видалось дивним. Чому погодилися стати радником ­Саакашвілі?
– Два тижні тому німецький посол сказав мені те саме. Їх теж здивувало, що я залишився. Але для мене це є особистим викликом. Коли йшов з уряду, про мене казали "він неспроможний, нічого не зробив, з ним тяжко працювати". Тепер мені треба показати: я щось умію. Посол перепитав: "Чекай, а ти в житті цього ще хіба не довів?" На що я відповів: "Думав, що довів, але напевно, що ні". Цей виклик відрізняється від того, що було раніше. Я маю воювати за свої ідеї. Хочу робити це, не вступаючи у політику. Правда, посол на це розсміявся: "Ти вже вступив у неї, тільки ще не знаєш про це".
Після звільнення з Мінекономіки вирішив повернутися в Мюнхен. Вже йшов до трапа літака, як Саакашвілі прислав повідомлення: "Саша, собираемся завтра в Одессе говорить об изменениях. Если у вас есть время – я вас приглашаю и организую поездку". Відписав, що буду. Рішення зайняло півтори хвилини.
Продовження читайте-Україна без корупції