суботу, жовтня 10, 2015

Интересно.а есть ли в Украине хотя бы один "чистенький" политик на которого у пана Мельниченко нет компромата?

000Майор Мельниченко: Агенти Кремля в ГПУ хочуть, щоб я видав компромат на Порошенка


Майор Микола Мельниченко зараз мешкає в Сполучених Штатах разом з дружиною Наталею Розинською. В той же час в Україні генпрокуратура проводить обшуки в помешканнях його батьків та друзів, а також в його будику в Василькові. 
«Вони провели близько 10 обшуків в різних регіонах України одночасно, у помешканні моїх батьків, у людей, з якими я товаришував чи працював. — сказав Мельниченко в ексклюзивному коментарі для ПЛ. — Не уявляєте який бардак лишають після себе орли Шокіна – подушки порвані, матраси порізані, все перевернуто. Доходить до маразму. Я приходив до когось в гості і приніс пляшку вина. І вони проводять там обшук – уявіть собі, яка в них агонія, якщо вони дійшли до цього. Крім того, був проведений обшук в офісі, який я вже півроку не знімаю, і там нібито вилучили докази того, що я працюю на Москву. В мене є довідки тільки по двох обшуках. Зараз мої адвокати намагаються отримати протоколи по решті. І ще такий нюанс — працівники прокуратури пропонують гроші за компромат проти мене».

«Було задіяно біля 40 осіб тільки працівників ГПУ, все головне слідче управління. Їм що, робить немає чого? Якщо на мене заведена справа за шахрайство, то вся прокуратура має цим займатись? Скільки платники податків заплатили за обшуки? За моїми підрахунками, на кожного з співробітників прокуратури це, які мінімум, річна зарплата», — обурюється Мельниченко.
«В цьому безпосередньо приймає участь ГПУ. Хай там Шокін розбереться – або він сам є агентом Кремля, або хтось із його заступників. До речі, Шокін вернув в ГПУ Юрія Грищенка, керівника слідчого управління. Він негідник і падлюка. В 2006 році я добився його звільнення. В мене є докази, за якими його можна саджати у в’язницю. Я думаю, що саме він зацікавлений в тому, що відбувається», — сказав майор.
«Я не уявляю, що буде, якщо буде обшук в квартирі дружини. Я їм сказав, що записів там немає. Вони за 10 обшуків нічого не знайшли і думають, що знайдуть щось у квартирі Наталки. Немає там нічого», — додає він і просить прокуратуру не опускатись до дого, щоб порпатись в жіночих речах.
Хоча, як каже сам Мельниченко, проти нього відкрита справа за шахрайство, та причина обшуків, на його думку, зовсім інша.
«Йде тонка політична гра. Майже для всіх президентів я є, м’яко кажучи, незручною людиною, На превеликий жаль для мене особисто на моїх плівках є розмови і Кучми, і Ющенка, і Януковича, і Порошенка. І мало хто з них хотів би щоб люди дізнались якими вони є насправді.
Гадаю, що йде гра силовиків з метою підставити Порошенка, як колись Литвин підставив Кучму. Щоб я розізлився на нього і сказав, що я про нього думаю, зігравши таким чином на боці Кремля. Я заявляю, що робити цього не збираюсь, хоча дуже погано ставлюсь до Порошенка. Ну да, в мене є компромат на нього – він лайно і його можна саджати в тюрму. Але я чітко усвідомлюю, що якщо я його викину, то позиції Порошенка, а значить і України, будуть ослаблені», — каже він.
«Я б хотів, щоб Порошенко придивився, хто зацікавлений в тому, щоб цей конфлікт розвивався і щоб на нього було вилито купу лайна», — додає Мельниченко.