середу, листопада 18, 2015

Яценюк - мільярдер, Гройсман - танцюрист, а Порошенко хто?

Хто міг подумати, що пройде якихось півтора роки і ми будемо там, де починалася Революція Гідності?       Тобто, жодної проблеми не вирішено, старі кадри обліпили усі гілки влади, нова влада думає тільки про власне збагачення, народ животіє.
      Через півтора року теж саме. Народ животіє, старі кадри обліпили усі гілки влади, а нова влада думає тільки про себе.
      Яценюк став мільярдером, Гройсман танцює витончені танці у кріслі Голови Верховної Ради:
      - Присідайте! Присідайте!
      Або:
      - Зробимо перерву на тридцять хвилин і всі голови фракцій до мене в кабінет, виконаємо танець маленьких лебедят!
      А що Порошенко? А він співа одну і ту ж пісню:
      - Я, як Президент, прийняв рішення, щоб Шокін був видатним кутом прокурорської навали!
      Або:
      - Савченко хай ще посидить, поки ми будемо боротися за її звільнення!
      Або:

      - Я як Президент розберусь з отими баталіонами!
      Або ще так:
      - Ложкіна до мене, хай доповість, як в державі із фінансами!
      Ложкін біжить і доповідає:
      - Я…я… - аж захлинається: - Я…
      - Що я? – не витримує Президент, - я як Президент повинен знати першим в державі!
      - Я… Яценюк вже мільярдер! – доклада Ложкін.
      Остовпіли обоє:
      - Як мільярдер? А ми? – гнівається Порошенко.
      А в цей час Гройсман у кріслі до Ляшка та Березюка:
      - Присідайте, присідайте, шановні!
      А Луценко, Томенко та Сергій Соболєв бовваніють на своїх місцях, як опудало на баштані.
      Оце, що я вам написав, побачив вчора на засіданні Верховної Ради. Ми їх вибрали, і Президента, і Верховну Раду і Уряд, щоб вони все кинули і почали розбудовувати демократичну, незалежну і багату Україну. А вони знову за своє, набивати собі кишені.
      Люди гинули на Майдані і в АТО, щоб набирала сили молода незалежна процвітаюча держава Україна. А що ми маємо? Звідкілясь повискакували Ложкіни, Шокіни і гнуть своє, - вибудовують своє майбутнє.
      Хлопці, ми не для цього вас вибирали! Не для того, щоб героїв АТО, Корбана та інших, ви запроторювали у буцегарні. Не думайте, що ми нічого не розуміємо.
      Коли побачили на телеекрані ситу, вгодовану морду (вибачайте!) обличчя депутата, то видно, що він спить і бачить, як вибудувати собі «родове гніздо» під Києвом, як у Яворівського (прєдєл мєчтаній!).
      Де люстрація? Чому у місцеву владу йдуть люди, які сиділи там при Януковичі? Що, треба багато розуму, щоб це припинити?
      Поки що рішучих дій не бачимо. Що, хочете приєднатися до Ющенка? Тут теж багато розуму не треба. Тоді на що було дурити голову людям і розказувати байки усій країні?
      Не оманюйте себе, Глібових та Глазових з вас не вийде. У кращому випадку будете десь труситися біля Сергія Михалкова, борзописця. І звідти ніколи вже не виберетеся!

               11.11.2015р.

Читать полностью: http://h.ua/story/423937/#ixzz3roz2Vukt