середу, грудня 16, 2015

Откуда фирма,пане Аваков!?

Ось уже більше року я намагаюся з'ясувати, чому це питання навіть не піднімається. Я писав з цього приводу замітку і опублікував на форумі в "censor.net" і відразу був заблокований. Ніхто не обирав Авакова, його призначили. Його особистість не влаштовує мене з кількох причин. По перше мене вивертає від мужиків типу Яценюка і Авакова, які переписують майно на дружин, це справжнісіньке ублюдство. Тільки з цієї причини я б уже не вибрав би такого політика, це говорить про те, що це пристосуванці та брехуни, які звикли вивертатися всіма правдами і неправдами. Я впевнений в тому, що потрібно розслідувати виникнення Італійського бізнесу Авакова.

Останній скандал з Михайлом Саакашвілі і Аваковим, дуже злить українців. Аваков розпочав виганяти Михайла з України, цей вчинок говорить про те, що у цієї людини в голові. Як підлеглі Авакова, так і він сам, не вміють вести діалог. Ось посилання на відео одного з підлеглих. Я думаю, хто таких відбирає, той сам далеко не пішов, і ми бачимо цьому підтвердження. Ні, вони не відстоюють свою правоту в суді знаючи про те, що випливе багато непотрібного, вони лізуть битися, плюскаються водою, ображають і погрожують.
М. Саакашвілі знають у всьому світі, він не раз отримував міжнародні визнання у сфері реформаторства. Всесвітні організації його відзначали як найефективнішого політика. Він заслужив своє ім'я справами. Всі ми бачимо, хто оточує Михайла, це люди світлі, талановиті, розумні. Взято хоча б Сашу Боровика, досвідчена людина з хорошою освітою, йому б міністром реформи втілювати, але немає, Яценюк, він сам розумний, а ти - Боровик з України. Саакашвілі зняв Сашу вже з літака і запропонував увійти до його команди. За всю історію Михайла не звинуватили в жодному корупційному скандалі, хоча ворогів у нього вистачає, та ще яких, світового масштабу. Всі звинувачення до Михайла зводилися до того, що він порушував бюрократичні закони, які дійсно заважають здійснювати швидкі реформи. Ось він і тут порушив, розігнав на Одеській митниці хабарників і ввів нові правила проходження і розмитнення товарів. Всі швидкі реформи держави зобов'язані порушувати закони в ім'я поліпшення життя людей. Ось багато говорять про реформу поліції, але вона теж була створена не за законом, ну і що з того. Коли закон шкідницький його треба порушувати. У моїх публікаціях я вже говорив про те що спочатку проект реалізується, а потім під нього пишуть закони, так це працює в багатьох розвинених країнах.
  Україна Лайф