вівторок, грудня 29, 2015

Сергій Притула: Я втомився мовчати!

Дорогі мої українці!
 Минає рік. Рік 2015-ий. Не простий, але і не найскладніший!!! Рік, котрий відкрив нам очі на безліч речей! Пишу цей пост не тільки як ФБ-блогер, але й як громадянин. У мене на сторінці 140 000 чоловік. Їм цікава моя думка. Так ось вона:

По-перше, справою «Небесної сотні» так ніхто і не займається! І це моя особиста претензія не тільки Генпрокуратурі, але, насамперед, ВО «Свобода»! Одразу після перемоги Революції Гідності ви мали «свого» Генпрокурора! Поки Фаріон розказувала про мову, а Мірошніченко товк морду керівнику НТКУ, ви мали можливість вершити правосуддя! Довершились до того, що я виходив у пікет під Генпрокуратуру, щоб притягти депутата Мірошниченка до відповідальності за побиття на робочому місці керівника НТКУ. 
читать дальше