вівторок, серпня 02, 2016

ВЛАДА КРЕМЛЯ, з її імперським замахом на територію України, НЕХАЙ ІДЕ КОБИЛІ В ТРІЩИНУ!!!(Надежда Савченко-нардеп Украины)

ДЕНЬ ДОБРИЙ, УКРАЇНЦІ !

Слухаючи наших політиків і політиканів, які виголошують з високих трибун і в телеефірах такі гарні, патріотичні промови за народ, і спостерігаючи, як їхні слова розходяться з діями, мені стає гидко від того, що я знаходжуся з ними в одній Верховній Раді України і, що вони є частиною нашого українського народу. Брехня, фальш, лукавство і зрада наших привладних повсюди!
Вийшовши із в'язниці я просила вас дати мені два місяці на розкачку і говорила, що не буду критикувати владу доки сама щось не зроблю. Сьогодні минуло два місяці і шість днів, як мене звільнили із російського полону. За цей час, хоч і не великі, але результати моєї роботи в якості народного депутата України є. Я вже звітувала про них перед українським народом і тепер настав час говорити. Можу і повинна дозволити собі говорити неприкриту правду, бо саме цього чекають від мене українці.
продовження тут

Немає коментарів: