вівторок, лютого 28, 2017

«Я вас уже життя пакував» - одкровення ностальгуючого чекіста (ВІДЕО)

Вони все ще серед нас. Вони ходять сірими тінями і ностальгують за тими часами, коли могли будь кого «вивести в ліс і дати заступ…».
 На відміну від країн Східної Європи, у нас не відбулося тотальної декомунізації та декагебізації суспільства. Тому ось такі покидьки на двадцять шостому році незалежності України все ще погрожують журналістові, який вирішив зняти їх «одкровення» на відео... Послухайте. Все це відбувається в центрі Києва, серед білого дня, в Маріїнському парку – на тому місці, де два роки тому ідейні продовжувачі справи цього кадебіста убивали «інакомислячих» («монолог» доблесного чекіста подаємо без стилістичних змін). «…Ну так х%р з ним, з карєспандєнтом… Я вас уже життя пакував.
У мене був громадянин на прізвище «Г»... Більше не болить голова... Черепки лежать в морзі, більше нікому не потрібні. Зрозумів? Шановний , у нас був Комітет державної безпеки при Раді міністрів Української РСР. Я все життя надавав інформацію. Бо я оперативник... В мене дуже швидко - тут недалеко, в Аскольдовий переулок.. От там розмова без протоколу. На закупу 12 вольт і подымай реостатом. И синяков нет. А ще сивороточка правди – в пяточку укольчик і начинається ломка. І тата, і маму згадає.. Потім виводиш в ліс, даєш заступ. Поки копає могилу – обос..ться, обо…реться. А потім гамак - хай провисить, провоняється до ранку… Ми не міліціянти. Нас цьому вчили… https://www.youtube.com/watch?v=lJqG8Xp7-nA

Немає коментарів: