неділю, лютого 12, 2017

Мирослав Маринович: Частина українців належать до категорії "аморальної більшості". Обірване інтерв’ю

Нашу розмову з Мирославом Мариновичем я подаю практично без купюр. Чи були у мого співрозмовника підстави її обірвати – судити вам.
Пане Мирославе, кілька років тому ви заявили, що Ініціативна група «Перше грудня» має оновити свій склад. Ви вважаєте, в українському суспільстві багато людей, які мають право називатися совістю нації (а саме такі, на моє переконання і входять в групу «Перше грудня»)? Чи лавка запасних, так би мовити, не порожня – аби оновити вашу Ініціативну групу? Без сумніву, такі люди є. Для мене такою людиною є блаженніший Любомир Гузар. Для мене такою людиною є Борис Гудзяк (єпископ Української Греко-католицької церкви, Єпархія Святого Володимира Великого в Парижі, - ред.), хоча я його знаю ще з часів, коли він був мирянином. Це ті люди, на яких я орієнтуюся в житті. Так що є такі люди. Інша річ, чи є вони переконливими для всієї України.

Немає коментарів: