пʼятницю, травня 03, 2019

ДУМКА ВГОЛОС Я свідомо голосувала за Порошенко,

Оксана Бучинська 
Порошенко більшій частині населення дав МОЖЛИВОСТІ. Так, не приніс додому пачку грошей і не витер шмарклі. Він дав свободу пересування світом, дав українському паспорту вагу у світі, організував можливість жити мирно на більшості територіях для більшості людей. Тільки раби не вміють розпоряджатись свободою. Раби чекають подачок.... Порошенко заклав основи національної свідомості і єдності (мова, армія, віра). Але у народу не вистачає розуму усвідомити їх значення для подальшого створення нації, а не біомаси. Так, у нього є купа помилок. Іноді дуже болючі. Але він людина, він теж може помилятись. Особливо на початку війни, досвіду якої до того не було. Зараз же таких помилок немає?
Покажіть мені історичну постать, яка не помилялась. Або покажіть реальну! кращу альтернативу в сучасній нашій ситуації. Але я вмію робити SWOT-аналіз. Я вмію брати відповідальність за свої вчинки і оцінювати можливості і чи скористалась я цими можливостями чи ні. Я не обвинувачую всіх підряд у свої невдачах. Тому я не чекаю ні від кого подачок. Я вигризаю у життя те, що можу. Тому я свідомо голосувала за Порошенко, і я маю за що дякувати, і я не соромлюсь ще цим написом показати за кого я голосувала. І ще, якщо почитати Конституцію і побачити там повноваження президента, то я вважаю, що зовнішньополітичну діяльність він виконав на відмінно, Головнокомандування на 4 (покажіть мені війну без втрат). Розвернути таку баржу з гівном, яка пливе по течії, одним буксиром за 5 років - нереально. Нікому. Навіть Ісуса розіп'яли колись...

Немає коментарів: