четвер, серпня 08, 2019

Мені соромно за президента Зеленського !



Манана Абашидзе  
 11 років тому росія відкрито вбивала Грузію. Це був жах, 13 серпня вбили мого брата журналіста-документаліста Гію Абашидзе. Зрозуміло , що жодних ілюзій про "руській мир" у мене і у багатьох людей як в Грузії так і в Україні НЕ має . Я про сьогодення в Україні. Мені соромно за президента Зеленського ! Кожен президент в Україні стає заручником завищених очікувань у виборців, на жаль реальність інша. Так відбувається вже 28 років. Мені соромно, що людина, що займає посаду верховного головнокомандувача, яка говорить на весь світ про "інцидент" - замість війна і окупація!!!
«Вплинути на ту сторону» "передзвонив путіну і попросив...." - це значить 100 кроків назад, це визнання " громадянської війни", "конфлікту" , "повстанців" ,"ту сторону" . Тихим сапом нас привчають до цієї термінології . А "мирний план України" - це грьобані "Свати" і К95, чи що???!!! А тим часом гинуть наші Герої - кожен день , кожен день!!!! Українська армія на Сході бореться не тільки за повернення окупованих територій. Вона бореться за те, щоб "Л/ДНР" не дісталися до Мелітополя, Харкова, Одеси. НЕМАЄ ніякої "той сторони", а є чіткі докази російської агресії. Є докази для майбутнього міжнародного трибуналу над Росією. Вже зараз зрозуміло, що є 2 варіанти розвитку подій - ЗЕ програє війну ‒ і країна буде розплачуватися за це. Або продовжить ‒ і країна за це так само буде платити.Платити приниженням, смертями, бідністю І хеппі-енд не проглядається в обох випадках. Ми повинні знищити цей російський мікроб , і дуже жорстко . А для цього має бути спільна дія ! Ми або змінюємось або розчиняємось в часі і історії. Дякую всім моїм друзям, обіймаю вас ваша Манана
Джерело

Немає коментарів: