понеділок, жовтня 18, 2021

Про накипіле і наболіле

 .

Мироненко Анатолій 

  Коли я зараз спостерігаю за діяльністю Зеленського та його "слуг", то все частіше згадую президентську виборчу кампанію 2019 року. Справа в тому, що на той час, я був членом більшості фб-спільнот, котрі захищали й популяризивували українську мову. Серед нас були люди різних політичних поглядів, але всіх об'єднувала боротьба за належний державний статус української мови. Вибори тоді розвели багатьох з нас по різні боки барикад.

Досі пам'ятаю ці бурхливі дискусії і те, хто за кого і як агітував. Прихильники Юлії Тимошенко, Гриценка (Садового), Тягнибока (Кошулинського), Ляшка, Смєшка, Авакова, Саакашвілі, Білецького та деяких інших політиків всі гуртом завзято й затято накинулися на діючого президента Порошенка. Про зе-фанатів та колишніх регіоналів я, навіть, говорити не хочу. В хід йшли дуже брудні методи боротьби. Це і відверта брехня, і маніпуляції, і пересмикування, і особисті образи тощо. Мене ще тоді вражала позиція багатьох політиків, добровольців, волонтерів, журналістів, блогерів, громадських активістів та деяких лідерів суспільної думки. Серед них дуже активними та агресивними були Степан Хмара, Ірина Фаріон, Роман Скрипін, Остап Дроздов та безліч менш відомих людей. Дехто з них, як з ланцюга зірвався, і словами бив Пороха боляче, безжально і жорстко. Анально-фекальні огидні малюнки та жарти. Барига, Вальцман, чоколядний заєць, алкаш, лоліта мальдівська - ось лише те, що я згадав. А ще Іловайськ, Дебальцеве, Роттердам плюс, Ліпецька фабрика, справа Свинарчуків, "торгівля на крові", "розкрадання армії", "переслідування" патріотів та добровольців, наші збиті літаки, полонені моряки, тарифи, ціни, кумівство тощо ставили у провину Порошенку та його оточенню. Я не знаю, як це все він витримав. А його родина? І ніхто не вибачився за брехню та злослів'я. Під час тих дискусій у мене дуже поменшало фб-друзів (хтось видалив мене, а когось - я). Серед моїх родичів, реальних друзів та знайомих - така ж сама історія. І ось я й досі дещо не можу ніяк зрозуміти. Чому мені (доволі літній людині, родом зі зросійщеного міста Суми, пенсіонеру, не політику тощо) вистачило здорового глузду, проаналізувавши ситуацію, зробити вірний вибір, а багатьом громадянам - ні? Я що, найрозумніший серед них? Не думаю. Чи справа не лише в цьому, а і в їхній особистій корисливості?. Напередодні можливих дочасних виборів прошу всіх громадян добре подумати над тим, за кого віддати свій голос. Написав, може, й багато слів, але дуже накипіло і наболіло.

ФC v/.Суми

 

Немає коментарів: