пʼятницю, травня 20, 2022

Бомбануло. Спробую без мату.


Сьогодні була дуже неприємна розмова. Одна особа говорить: "если бы не Америка, то росия не напала бы на Украину" У мене, с**а, аж волосся дибки стало. Дуже хотів чимось важким вдарити. Ви, ті, хто так вважає, виродки - все свідоме життя тут прожили, а мою країну просрали. Починаючи від економіки, закінчуючи освітою. І зараз кажете мені, що Америка в цьому винна? Добре, пропустимо 31 рік відновлення Незалежності України і подивимось на події останніх 100 років: 1921-23 роки Голодомор 1932-33 роки Голодомор 1946-47 роки Голодомор Я можу, ще привести приклади знищення української інтелігенції, знищення українських пам'яток, культури, її мови. Я можу перелічити ще багато чого... Хто тоді був визнаний? Америка? Європа? Може Китай? Хто??? Де ви свої мізки втратили? Де? Що з вами відбувається? У нас вже закінчується 3й місяць, як іде повномаштабна війна, 8 років йде військова агресія росії. І ви досі не можете скласти 2+2? У вас на очах в 21му столітті проводиться геноцид цілого народу, а ви Америка винна? Дідько, я в шоці! Прикро, що за дії батьків розплачуватись приходиться дітям. Але я тішусь тим, що я не передам у спадок невирішеного питання, щодо нашого вічного ката. Зараз ми розплачуємось за Ваші дії. І ця плата буде дуже високою. Ця сторінка історії буде закарбована самим дорогим що у вас є. І, нажаль, ця війна забере дуже багато нашого найкращого генофонду. А ви "дорогенькі", розбиріться в своїй історії. Дізнайтеся історію свого народу, історію своєї землі, вивчіть культурну спадщину, сходить в музеї, почитайте українських класиків. Ви дуже багато цікавого дізнаєтеся про Україну та про її народ. Хто українці таки і чому їх завжди намагалися знищити. Підсумовуючи, стає нагальне питання: по-перше, нам конче потрібен закон про громадянство і "не громадян" і він саме "На Часі". По-друге, необхідно врегулювати питання у виборчому праві. А то ми з цього кола, в яке заходить наша держава кожні 100 років, так і не вийдемо. Слава Україні! Данило Зубко

 

Немає коментарів: