неділю, листопада 27, 2022

Пункти Незламності це ніщо інше як поганий PR-проект Банкової.

 

  Дві цитати з інтерв’ю " Дзеркалу тижня" мера Дніпра Бориса Філатов про Пункти Незламності,які так хотіла пропіарити Банкова ,при цьому не дала,  а ні копійки державних грошей місцевій владі,яка все це робила за свої міські бюджети.  

⚡️"Все, що ми замовляли та купували за час війни, — виключно за гроші міського бюджету.  Дніпру держава не дає жодної копійки. Жодних міні-котелень ми ще не бачили, і грошей теж. Щодо шкіл, то вони працюють, і ніхто на державному рівні стратегічного рішення переобладнати їх під "Пункти незламності" не ухвалював", —  заявив Борис Філатов


"Наприклад, мені телефонує голова ОВА Резніченко й повідомляє, що є розпорядження Офісу президента відкрити "Пункти незламності". Ми йдемо і відкриваємо їх за свої гроші. Я відкрив їх там, де вважав за потрібне, і передав йому адреси. Що з ними було далі і як це стикувалось із картою ОПУ, я не знаю. Я не коментуватиму, чому Офіс президента взяв і зробив таку карту. Оскільки в мене взагалі немає комунікації ні з Кабміном, ні з ОПУ, я не розумію, як ці пункти планував робити Кирило Тимошенко", — розповів Філатов.

Немає коментарів: