суботу, червня 10, 2023

Хай я нелюдь, але я за акулу 🔥🔥🔥😂

 

Марченко Новини

Майстер-клас від рускіх лібералів. Сьогодні в нас Лєв Шлосберг. Що робить Лєв? А він бере і легким порухом свого гнучкого, як руская бєрьозка, язика, урівнює агресора і жертву. Посміявшись над свинею, яку зжерла акула я, по Льву, став таким самим як, його співвітчизники, що гвалтували українських дітей на очах матерів. 


Красіво? Красіво! Класична маніпуляція, щоб зняти із себе відповідальність і зробити того, на кого ти напав, таким само винним, як і ти сам. 


А ще зверніть увагу, як делікатно Лєв уникає назвати російську армію російською армією. "Тєх, кто начал убівать і продолжаєт убівать", пише Лєв. 


А хто ж це такі, хто почав вбивати, емпатичний мій Льовушко?? А це ж твоя, руская, армія! Це ж вона почала і продовжує вбивати українців на нашій, рідній землі. Щоб твої співвітчизники могли влітку поїхати на тепле морько за рублі із своїх тайожних задрищенськів. 


І це ж проблема не тільки Шлосберга. Візьми будь-якого руского ліберала і він тобі скаже, що проти війни, що атака України варварська і жорстока, що путін хло, а він сам, особисто підтримує нас. 


Але вони ніколи не визнають своєї вини. Ніколи! Максимум, на що вони здатні, це сказати, що путін, звичайно, напав, але ж ви його провокували! 


І коли ви говорите про примирення, то не буває примирення без спокути. А до спокути поки що не готові не тільки звичайні росіяни, а навіть найкращі з них. 


І хай я нелюдь, але я за акулу 🔥🔥🔥😂

Немає коментарів: