пʼятницю, червня 16, 2023

Рівно один рік та один місяць.

 

Борис Філатов.мєр м.Дніпро

Рівно один рік і місяць тому я назвав весь цей непотріб з ООН та інших «червоних хрестів» дармоїдами та відмовився з ними зустрічатися. 

Рівно один рік та один місяць.У відповідь «вільна» преса, дипломати та різні активні громадяни закликали мене до відповіді та лаяли всякими гидкими словами.


А депутати зі «Слуги Народу» навіть створили ТСК, відрядили її до Дніпра та вимагали від мене пояснень.



Пройшов рівно рік і рівно місяць.


Після Каховки про «дармоїдів» з ООН заговорили усі.


На чолі з Президентом.



А мені хотілося б, щоб ті, хто сидячи в парламенті, у своїх редакціях і просто на кухнях, розповідали, що я «ображаю міжнародні організації», хоча б вибачилися.


Але, розумію, що без варіантів.

Телеграм канал

Немає коментарів: