понеділок, липня 17, 2023

"Мені начхати - мене ніхто не зупинить"

 

Головнокомандувач ЗСУ генерал Валерій Залужний в інтерв'ю Washington Post: "Щоб врятувати свій народ, чому я маю питати у когось дозволу, що робити на ворожій території? Чомусь я маю думати, що мені там нічого не дозволено робити. Чому? Тому що Путін ...застосує ядерну зброю? 

--

І як не пишатись таким головнокомандувачем? Це вже дійсно легенда української нації - як козак Мамай, тільки котрий хаймарс замість кобзи. 


Коли головнокомандувач каже, що ми вбиватимем окупанта, скільки треба, - це головнокомандувач армії перемоги. Бо в такий спосіб не налаштовуються на поразку чи компроміси. І це те, чого нам, нашій державності бракувало... Та, мабуть, від князя Мазепи ще. 

"Мені начхати - мене ніхто не зупинить" - кожен українець підпишеться під цим девізом нестримного генерала. Хіба ні?

Немає коментарів: