пʼятницю, листопада 10, 2023

Стосовно інформаційної гігієни в Україні

  Олег Шарп,політолог,дипломат

Після свого пов
ернення я вже добре розібрався кого варто читати, кого посилати у ліс і як відрізняти правду від пародії на неї.Бо кого ви тільки не тягнете до мене в чат. Викажу декілька побажань.По-перше, ніякого Юрія Швеця. Я був з ним знайомий особисто (про це я вже розповідав). Там на обличчі написано, що ця людина виведена на осідання в США як агент-нелегал.

Постійні нападки на путіна та вигадки про нього низкопробних та неперевіряємих історій мали на меті знизити до нього інтерес американських спецслужб.  Останнім часом він зосередив свою увагу виключно на Україні і активно транслює меседжі російської пропаганди, загорнуті у обгортку "м’якої сили", нібито з метою допомогти українцям, налаштувати їх на правильний шлях.


Взагалі, не треба тягнути сюди ні Шендеровичей, ні Піонтковських, ні Навальних. Останніх двох рускіх, кого я поважав (Нємцов, Новодворская), вбила влада путіна. Ще поважаю Нєвзорова, але то особисте. Ще Бабченко часто буває правий.


Люблю інтелектуальні канали, пов язані з опозицією - Портнікова, Гайдукевича, Ірини Геращенко, Олексія Петрова, Вовнянко, Горіхи. Заглядаю до Орестократії, Україна переможе, Чорновола, Путча...


А от тягнути мені Зе Зраду чи Печерського Холма не треба. Перший канал - яскравий приклад того, як відвернути думаючих людей від Порошенка. Його автори з тих, хто створював передвиборчий ролік про вантажівку, яка переїжджає Зеленського. Дешеві карикатури, перекручування та жарти, які нижче плинтуса - гарний майданчик для того, щоб відірватись люмпену, що ненавидить Зеленського, але погана платформа для того, щоб залучити до прихильників Порошенка думаючих людей. 


Другий (Печерський Холм) - це як tZE inform, тільки вигляд збоку. Потік неперевіреної "інсайдерської" інформації, яку ніхто ніколи не перевірить і яка подається в інтересах свого бенефіціара. 


Добре усвідомлюю, що наразі набуваю ворогів в обличчі цих ресурсів, але мені давно вже пофіг на це - відчуваю, що після річної перерви довго затримуватись в українському інформпросторі мені не захочеться. Краще зосередитись на донесенні потрібної інформації щодо України до американського читача, чим я і займався останній рік. Тим більше, що незабаром тут відбудуться вибори, які вирішуватимуть долю не тільки США, але й України. А наше посольство як не працювало, так і не працює - не у сенсі агітації за когось з кандидатів, а у сенсі персональної роботи з політиками та місцевими ЗМІ.


Повертаючись до початку, хочу ще раз попросити читачів висловлювати в чаті СВОЇ думки, а не тягати туди низькосортний фаст-фуд. Дякую.

https://t.me/Sharp_Ukraine

Немає коментарів: