понеділок, листопада 27, 2023

Три питання про мобілізацію

 

Дмитро "Калинчук" Вовнянко

У Верховній Раді готують зміни до правил мобілізації. Зміни жорсткі. Думаю, чимало людей втратять спокій. За логікою, я - військовослужбовець ЗСУ маю радіти. Я не з чуток знаю наскільки на фронті бракує людей. Але. Я маю до нашої влади три питання. 


Перше. Скажіть нарешті, у нас демократія, чи козацька держава? Захищати Україну це обов'язок всього суспільства чи привілийованої верстви? Привілийованої верстви? Готуйтеся до розмови з верствою про права і привілеї - я не жартую. Ухилянтам всіх калібрів я тоді сильно не заздрю. 


Захищати Україну це обов'язок всього суспільства? Тоді поясніть мені таку дивасію. Чому я, молодший сержант ЗСУ, віком під 50, з поганим зором і нездоровою спиною, щоразу буваючи в Києві, РЕГУЛЯРНО бачу натовпи здорових бичків з плечима, що хоч у вози запрягай? Вони всі хворі і непридатні ще більше ніж я? 


Друге питання. Скажіть, а що станеться після прийняття нових правил про мобілізацію - встане "Нова пошта" чи "Розетка"? Чи зупиниться котрась з фірм-виробників БПЛА для ЗСУ? Я ж знаю, як робляться всі проекти зеленої влади. Щойно на наших очах з метою боротьби з корупцією воєнкомів, замість судити і садити, Зеленський звільнив всіх воєнкомів... І тим зірвав мобілізацію. 


Думаєте тепер буде якось інакше? Кошового "якому в армію не треба" призовуть траншеї рити? А Тамбовського Вовка? Він більш хворий та непридатний ніж я? 


І ще. Скажіть, мобілізація торкнеться активів всіх політичних партій, чи всіх крім активу "Слуги народу", який і зараз не дуже? А працівники телеканалу "1+1" та студії "Квартал 95" на фронті опиняться? Чи це привілей виключно активу опозиційних партій? 


Я хочу знати, держава має плани мобілізації і перелік підприємств, працівники яких можуть спати спокійно, бо вони і так працюють на оборону чи наповеюють бюджет? Чи нам готуватися до нових "зелених покращень" під не менш зеленим гаслом "маємо право на помилку"? 


Відповідь на це питання, зразу зняло б моє питання попереднє. Частково зняло б - тому що...


Третє питання. Я сам знаю людей, які горлають щось типу: "Дайте мені здати паспорт України і випустіть за кордон". Скажіть, а чому б не піти їм на зустріч? Якщо людина не цінує громадянство України і готова запросто ним зневажити, то навіщо Україні такі громадяни? Ми знаємо прецедент, в країнах Балтії є негромадяни. Чому б нам не зробити те саме? 


Хай людина письмово відмовиться від подальшої участі у виборах всіх рівнів, отримає статус негромадянина і валить на всі чотири сторони. Реально, кому від цього стане гірше? Нащо нам на фронті потенційний "вантаж 500", тобто відмовник? 


Я знаю кому цього не треба - партії "Слуга народу". І ОПЗЖ. Бо в категорії "негромадян" зразу ж опиняться як раз маса їхніх виборців. Але знову таки питання. Якщо захищати Україну то конституційний обов'язок всіх громадян, то як може бути громадянтном особа, яка виконувати такий обов'язок відмовляється - ще й закликає до цього інших? 


Чи захист України - обов'язок не всього суспільства, а таки привілийованої верстви? 


Я хочу мати відповіді на всі ці питання.

https://t.me/dragonspech

Немає коментарів: