Олександр Погребиський
Ви знаєте мої шановні, Вас насправді дуже гарно продовжують….маніпулювати вами.
Центральні органи влади ніколи не скажуть вам правду про місцеві бюджети, бо їм вигідно скидати відповідальність з себе та переводити її на місцях, особливо там де вони не конролюють владу на місцях.
Я в чергове, спокійно спробую поснити, як завжди отримаю купу незрозумілих дискусій в коментарях, але нехай…
Так склалось, що законодавець, тобто центральні органи влади, не передбачили в місцевих бюджетах функцію «Оборона», вони її передбачили в центральному бюджеті і саме за цей напрямок зробили себе єдиними відповідальними. Тому коли вам кажуть, що якесь ОТГ або місцева рада зажрані уроди і не заклали кошти на оборону, вами маніпулюють та брешуть, просто хтось хоче зняти з себе відповідальність та перенести її на інших, використовуючи більшість підконтрольних медіа.
Чи звертаються органи місцевого самоврядування щодо змін у законодавстві, яке б дало їм змогу у законний спосіб збільшити витрати місцевих бюджетів на оборону, так звертались, я навіть вам більше скажу в профільному комітеті навіть законопроекти лежать, розгляд та прийняття яких дозволить наприклад, в Києві створити комунальне підприємство, яке буде виготовляти fpv дрони і просто передавати їх на ЗСУ, але так як подібна діяльність комунальних підприємств не можлива згідно діючого законодавства, в тому числі і моя ініціатива не можлива.
Тепер питання, чому влада з монобільщістю, не вирішує це питання на своєму рівні? Бо вийде не зручна ситуація, коли условний мер, буде тисячами передавати fpv або мавіки, або інші необхідні для оборони речі, то виникнуть питання до центральної влади… А це не потрібно, бо тактика, яка потрібна там, описана мною вище.
Далі. Міста наразі законно можуть і роблять субвенції ( переведення коштів з бюджету ) на рахунки в/ч, які зареєстровані на території їх ОТГ, але за запитом цих в/ч. Ви спитаєте, чому так мало, тому, що у в/ч є проблеми з процедурою погодження використання подібних коштів в своїй структурі ( знову питання до центральної влади ), про що прямо говорять на спільних зустрічах. Також є деякі проблеми з організацією закупівель в самих в/ч ( теж питання до центральної влади )
І враховуючи вище викладене, так шановні Ух і АХ, але законодавець передбачив, що міські та бюджети ОТГ не мають статті витрат « оборона», законодавець передбачив, що міста це комунальна інфраструктура, транспорт і дороги і інша міська та сільська інфраструктура, так у звʼязку з воєнним станом є норма субвенцій, але через складність використання цих коштів самими в/ч, ця норма є не досить ефективною і так законодавець, за вже майже 2 роки війни, не зробив жодної зміни, хоча має на це всі повноваження та можливості, чому так відбувається я описав вище.
Пост для тих, хто дійсно хоче розібратись в суті питання.
Немає коментарів:
Дописати коментар