середу, березня 20, 2024

Танго на радість зелебобікам

 🥀Тетяна Чорновол

Збираюся використати "частину основної щорічної відпуски". Повідомляю продажним слідчим з НАБУ, СБУ і ДБР, що обов'язково по дорозі заїду до збройного короля Пашинського в офіс на Липську.  Маєте шанс записати мене там, щоб гавкати, що не на фронті.( Я, до речі, одна з небагатьох публічних особі, яка безвилазно, без ротацій, на фронті два роки). Отож ловіть поки є шанс.

А ще краще встановіть на Липській камери - ми з Пашинським зелебобікам на радість танго станцюємо, а потім ще й в ресторан підем.

Адже є така біда,  вище згаданим  піарасам, наша з Пашинським розмова на компромат не годиться. Адже Пашинський, єдиний ефективний виробник зброї в країні, мені точно буде   розказувати, що він зробив, а ще більше про те, які жирні проекти йому поламала на різних стадіях моновлада, яка до сих пір не розуміє, що виробництво власної зброї потрібне для їх власної виживаємості, і що хоча би цей сектор можна звільнити від відкатів і баришів. Я в свою чергу буду Пашинському збуджено  розповідати  про бойові успіхи, що спалила, що поцілила,  і   по жіночому занию, що недостатньо орків вбила. "Мало, я хочу більше і танка давно не було", -  заплаче гірко Таня.

Він скаже: "Не плач бусінка, я тобі подарую 20 дронів камікадзе)))" Отож зможете, мудаки, чорнопіарщики написати: " Пашинський купив  коханці бентлі, ой, дрони"))))

Взагалі,  обіцяю веселитися у відпусці по повній, протринькати половину місячних бойових і насолодитися всіма принадами життя в цивілізації так, щоб подоляківських ботів жаба задушила)))

https://t.me/putch111

Немає коментарів: