неділю, грудня 19, 2021

Неймовірно важке життя сучасного українського "комісара Катані",

 AllГолобуцький 

Ексзамміністра Ґоґілашвілі у великому п'ятничному інтерв'ю "Бабель.уа" про причини хамського поводження з поліцейськими при виконанні - то в нього нерви були, вихлюпував, а ті мали терпіти мовчки: "Щоб ви просто розуміли мій емоційний стан "24 на 7". Була спроба замаху на мене — розстріляли машину в 2019 році. Після призначення, місяця через три [призначений з 26.09.2019, "через 3 місяці" - це 26.12.2019?

Не надто правдоподібно, в таких випадках зазвичай кажуть "на Новий рік", "перед Новим роком"], є кримінальне провадження, але я не можу про це говорити. Це російський слід, «Хімпром». Усе дуже близько пов'язане із Росією. Там одна з найбільших організацій, найбільших кланів, які займаються виробництвом та продажем наркотиків. «Хімпром», який влаштувався тут, — це громадяни Росії, які виробляють та торгують амфетаміном у величезних кількостях. Навіщо я це говорю? Це емоційний тиск 24 години на добу та повна відсутність можливості його вихлюпнути. Нікуди. Можливо, люди, які мене знали, вони не впізнавали мене на цьому відео. Але це дуже добре показує не лише мене". 

--

Дійсно, неймовірно важке життя в цього сучасного "комісара Катані", якого не розуміє ніхто, а проти нього ціла мафія. 


Звісно, ми всі повірили. І ігноруватимем нестиковки в датах, в документах (диплом, громадянство України до чи після призначення, отримання доступу до держтаємниці до чи після отримання громадянства, невідповідність доходів і витрат, громадянство РФ, більше десятиліття "зарплати в Росії з благодійних пожертв і без працевлаштування", кримінальні провадження через наркоторгівлю, контакти з "Оплотом"...). Та нічого там не стикується. Взагалі. 


Якось ретельніше треба було легендуватись, якщо аж настільки глибоко під прикриттям закопався.))

ТГканал

Немає коментарів: